CMT17 case 1Op deze pagina vindt u voorbeeldcases van Crossmedia:tijd 2017. In deze cases leest u stap voor stap wat de mogelijkheden zijn van CMT '17 en ervaart u de rijkdom van de dataset. Nieuwe cases zullen snel volgen.

 

Download

Vul het onderstaande formulier in om een case te downloaden.
(*) = verplicht veld
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Ongeldig e-mail adres
Selecteer de case die u wilt downloaden.
 

 

 

 

Crossmedia:Tijd is de industry tool in Nederland waarmee het bereik en de contactfrequentie van crossmediale campagnes in beeld kan worden gebracht.

Aan de basis van CrossMedia:Tijd ligt een omvangrijke datafusie. Bij de datafusie zijn vijf bereiksonderzoeken en Media:tijd met elkaar gefuseerd zodat één totaalbestand beschikbaar is die crossmediale planning op strategisch niveau mogelijk maakt.

De aan elkaar gekoppelde bereiksonderzoeken zijn:

  • “Kijkonderzoek” van SKO;
  • “Nationaal Luister Onderzoek” van NLO;
  • “NOM Print Monitor” van NOM;
  • “Digital Audience Measurement (DAM)” van GfK/ PMA.
  • “Buitenreclame Onderzoek (BRO) van BRO

Voor CrossMedia:Tijd wordt samengewerkt met een tweetal bureaus. Dat zijn RSMB uit Engeland en Pointlogic. De eerste is verantwoordelijk voor de datafusies, de tweede levert de software waarmee gebruikers analyses kunnen draaien op de data. Een uitgebreide beschrijving van de bureaus vindt u hieronder.

 

Subcategorieën

De meest gestelde vragen en antwoorden rond CrossMedia:Tijd vindt u hieronder.

Welke titels?

Fusiestappen