Cases
Op deze pagina vindt u voorbeeldcases van Crossmedia:tijd 2017. In deze cases leest u stap voor stap wat de mogelijkheden zijn van CMT '17 en ervaart u de rijkdom van de dataset. Nieuwe cases zullen snel volgen.
Wat kun je met CrossMedia:Tijd – CMT ‘17?
Crossmedia:Tijd is de industry tool in Nederland waarmee het bereik en de contactfrequentie van crossmediale campagnes in beeld kan worden gebracht.
Aanpak
Aan de basis van CrossMedia:Tijd ligt een omvangrijke datafusie. Bij de datafusie zijn vijf bereiksonderzoeken en Media:tijd met elkaar gefuseerd zodat één totaalbestand beschikbaar is die crossmediale planning op strategisch niveau mogelijk maakt.
De aan elkaar gekoppelde bereiksonderzoeken zijn:
Bureaus
Voor CrossMedia:Tijd wordt samengewerkt met een tweetal bureaus. Dat zijn RSMB uit Engeland en Pointlogic. De eerste is verantwoordelijk voor de datafusies, de tweede levert de software waarmee gebruikers analyses kunnen draaien op de data. Een uitgebreide beschrijving van de bureaus vindt u hieronder.
Subcategorieën
FAQ
De meest gestelde vragen en antwoorden rond CrossMedia:Tijd vindt u hieronder.